آوازه جويی (publicity) با برنامه يا بدون برنامه

مدتی پیش درباره آوازه جویی شرکتها مطلبی نوشتم این که بطور مثال خبر "سمند در زلاند نو تولید شد "نوعی آوازه جویی برای ایران خودرو است امااگر ايران خودرو روي اين خبر مانور بدهد باز هم تاثير لازم را خواهد داشت يا خير ؟ بطور مثال زم زم هم از حضور خود در بازارهاي جهاني صحبت مي كند كه حالت آوازه جويي را با تبليغ مستقيم را در هم مي آميزد  تا نتيجه لازم را بگيرد در جامعه ما آوازه جويي بوسيله تبليغات شفاهي هم كاربرد دارد بطور مثال تعمير كاران خودرو با بكار بردن عبارت صادراتي بودن قطعه دهان به دهان اين خبر را منتشر مي نمايند آيا به نظر شما آوازه جويي با برنامه ريزي بهتر جواب مي دهد يا بدون برنامه ريزي ؟

/ 1 نظر / 33 بازدید
محمد

سلام عرض می کنم من وبلاگ شما رو مشاهده کردم و امیدوارم که همواره بیش از پیش در کار بروز رسانی وبلاگتون موفق باشید. البته بنده هم به تازه گی وبلاگی تحت عنوان اس ام اس های انگلیسی راه اندازی کرده ام. سعی دارم که فرهنگ ارسال اس ام اس های انگلیسی رو بیشتر در بین هموطنام گسترش بدم. بنده دوست دارم که هر کی به زبان علاقه مند هست به هر نحوی بتونه بیشتر در مورد این زبان بدونه/یادبگیره. برای همین منظور سعی می کنم که زود به زود آپدیت کنم و ترجمه فارسی برخی از لغات رو هم در انتهای هر اس ام اس بنویسم. اگه سوالی هم در مورد زبان انگلیسی داشتین خوشحال میشم بشنوم و شاید بتونم کمکتون کنم. شماره تلفن بنده هم اینه: 0913-129-8059 اگه وقت استفاده از اینترنت رو نداشتین می تونید اس ام اس بزنید. من سعی می کنم جوابتون رو تو وبلاگم بزارم. راستی در صورتی که مایل به تبادل لینک هستین امر به ابلاغ بفرمایید که با چه اسمی بنده به شما لینک بدم. به امید دیدار Take care, محمد Http://englishsms.blogfa.com