تعریف بازاریابی پارتیزانی

بازاریابی پارتیزانی(GUERRILLA MARKETING) همانطور که توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان "بازاریابی پارتیزانی" در سال 1982 تشریح شد، روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیت های ترفیعی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است. چنین ترفیعات و پیشرفتهایی گاهی اوقات به گونه ای طراحی می شوند که مخاطب هدف، حتی از وجود آنها بی اطلاع است و این ترفیعات نوعی بازاریابی پنهان یا سری است. ( که بازاریابی مخفیانه نیز نامیده می شود)

به نقل از مقاله نوشته شده توسط دکتر کامبیز حیدر زاده و شراره عاضدی تهرانی چاپ شده در مجله تدبیر

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۱:۱۱ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٩/٢٤
تگ ها :