نمايشگاه بازاريابی و جاسوئيچی !!!!!!!!

سومین نمایشگاه بازاریابی برگزار گردید اما ضعیف تر از گذشته

نوآوری در نمایشگاه به فراموشی سپرده شده بود .باز هم جاسوئیچی - کاتالوگ و هدایای تکراری نشان دهنده بازاریابی در ایران بود آیا تولید کنندگان کالا نبایست در نمایشگاههای بازاریابی حضور داشته باشند.شرکتهای تبلیغاتی ما تنها همین چند شرکت هستند ؟اگر شرکتهای تبلیغاتی خود را درنمایشگاه بازاریابی و تبلیغات معرفی نمی کنند پس در کجا خود را معرفی می نمایند؟چرا شرکت پست که امکانات جدیدی را را در کارهای تیلیغاتی ایجاد نموده است در نمایشگاه شرکت نکرد .جای شرکت مخابرات کجا بود؟تنها یک شرکت بحث تجارت الکترونیک و بازاریابی را مطرح نموده بود.اما تا دلتان بخواهد جاسوئیچی - کیف و جای مدادو غیره دیده می شدحتی گوشه ای از نمایشگاه تعدادی گلدان برای تبلیغات گذاشته بودند این بود تعریف کامل بازاریابی در نمایشگاه امسال .

باز هم به نمایشگاه سال گذشته که حداقل چند نو آوری تصویری در آن دیده می شد. تبلیغات محیطی همانی بود که سال گذشته دیده بودیم .‌آیا در یک سال گذشته ما هیچ پیشرفتی نکرده ایم یا نخواستیم آن را به نمایش در آوریم .یک مورد را هم فراموش کردم بگویم یک کلاس زبان هم در نمایشگاه بود و یک غرفه نمایش سی دی های موسیقی بدون کلام ارتباط این موارد با نمایشگاه بازاریابی را من نمی دانم امیدوارم شما بدانید . به امید پویایی علم بازاریابی در ایران و برگزاری نمایشگاههای بهتر در بازاریابی و تبلیغات

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۱۱:٤٥ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٥/۱٢/٥
تگ ها :