Product Launches

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۱۱:۳۳ ‎ق.ظ روز ۱۳۸۸/۱/۸
تگ ها :

تبلیغات یا راهکارهای دیگر

با توجه به نتایج تحقیقات فراوان صورت گرفته درصد کمی از مخاطبان در معرض تبلیغات قرار می گیرند البته این موضوع در کشور ما با توجه به شبکه های محدود سیما کمی از جهان کمتر است در کشور آمریکا با توجه به شبکه های فراوان ، تبلیغات تقریبا بی اثر شده و متخصصین بازاریابی بیشتر به بحث اصلی دنیای امروز یعنی word of mouth(تبلیغات شفاهی که به اشتباه دهان به دهان نامیده می شود.)می پردازند یعنی بوجود آوردن مشتریانی که ویژیگهای کالاهای شما را به اطرافیان خود انتقال می دهند و آنها یک زنجیره ارزش بوجود میآورند که زنجیره تا زمانیکه کالای شما کیفیت مورد انتظار را حفظ نماید ادامه خواهد داشت .

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ٩:٢۳ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٦/۱٢/٦
تگ ها :

تبليغی از volks wagen

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۱٢:٤۱ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٦/۱۱/۳
تگ ها :

کنفرانس برند

دومین کنفرانس برند در تاریخ های ۱۹و۲۰ دی ماه برگزار می گردد

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سات کنفرانس به آدرس http://www.brandconference.irمراجعه نماييد.

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۱٠:۱٠ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٦/٩/٢٤
تگ ها :

پژو ۳۰۸

http://www.adverbox.com/admin/wordpress/wp-content/uploads/2007/11/boxes_net.jpg

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۱٠:٥٥ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٦/۸/٢۸
تگ ها :

social marketing(بازاريابي اجتماعي)

اينهم مثالهايي براي مبارزه با سيگار ( بازاريابي با در نظر گرفتن نفع اجتماع )

منبع :http://www.ideenverteiler.de/wp-content/myfotos/01_quarter_2007/AOKSmokersLung.jpg

منبع :http://www.advertnews.com/pix/smokefight.jpg

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۱۱:٢۸ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٦/۸/٢۳
تگ ها :

تبليغي از HEINZ

منبع :http://www.seonauten.com/wp-content/myfotos/lapp/ketchupwerbung.jpg

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۳:۱۸ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٦/۸/٩
تگ ها :

آوازه جويی (publicity) با برنامه يا بدون برنامه

مدتی پیش درباره آوازه جویی شرکتها مطلبی نوشتم این که بطور مثال خبر "سمند در زلاند نو تولید شد "نوعی آوازه جویی برای ایران خودرو است امااگر ايران خودرو روي اين خبر مانور بدهد باز هم تاثير لازم را خواهد داشت يا خير ؟ بطور مثال زم زم هم از حضور خود در بازارهاي جهاني صحبت مي كند كه حالت آوازه جويي را با تبليغ مستقيم را در هم مي آميزد  تا نتيجه لازم را بگيرد در جامعه ما آوازه جويي بوسيله تبليغات شفاهي هم كاربرد دارد بطور مثال تعمير كاران خودرو با بكار بردن عبارت صادراتي بودن قطعه دهان به دهان اين خبر را منتشر مي نمايند آيا به نظر شما آوازه جويي با برنامه ريزي بهتر جواب مي دهد يا بدون برنامه ريزي ؟

  

نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۱٢:٤۸ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٦/۸/٩
تگ ها :

تشابه مقاومت دندانها و کلاه ايمنی

برگرفته شده از سایت adverbox

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۱٠:۳٢ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٦/٧/٢۳
تگ ها :

دومين کنفرانس مديريت بازاريابی

دومين كنفرانس مديريت بازاريابي در 2و3 بهمن ماه سال جاري برگزار مي گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.irmmc.com  مراجعه نماييد .

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۱٢:٢٤ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٦/٧/۱٩
تگ ها :

← صفحه بعد صفحه قبل →