پژو ۳۰۸

http://www.adverbox.com/admin/wordpress/wp-content/uploads/2007/11/boxes_net.jpg

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۱٠:٥٥ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٦/۸/٢۸
تگ ها :

social marketing(بازاريابي اجتماعي)

اينهم مثالهايي براي مبارزه با سيگار ( بازاريابي با در نظر گرفتن نفع اجتماع )

منبع :http://www.ideenverteiler.de/wp-content/myfotos/01_quarter_2007/AOKSmokersLung.jpg

منبع :http://www.advertnews.com/pix/smokefight.jpg

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۱۱:٢۸ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٦/۸/٢۳
تگ ها :

تبليغي از HEINZ

منبع :http://www.seonauten.com/wp-content/myfotos/lapp/ketchupwerbung.jpg

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۳:۱۸ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٦/۸/٩
تگ ها :

آوازه جويی (publicity) با برنامه يا بدون برنامه

مدتی پیش درباره آوازه جویی شرکتها مطلبی نوشتم این که بطور مثال خبر "سمند در زلاند نو تولید شد "نوعی آوازه جویی برای ایران خودرو است امااگر ايران خودرو روي اين خبر مانور بدهد باز هم تاثير لازم را خواهد داشت يا خير ؟ بطور مثال زم زم هم از حضور خود در بازارهاي جهاني صحبت مي كند كه حالت آوازه جويي را با تبليغ مستقيم را در هم مي آميزد  تا نتيجه لازم را بگيرد در جامعه ما آوازه جويي بوسيله تبليغات شفاهي هم كاربرد دارد بطور مثال تعمير كاران خودرو با بكار بردن عبارت صادراتي بودن قطعه دهان به دهان اين خبر را منتشر مي نمايند آيا به نظر شما آوازه جويي با برنامه ريزي بهتر جواب مي دهد يا بدون برنامه ريزي ؟

  

نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۱٢:٤۸ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٦/۸/٩
تگ ها :