وفاداری به مارک تجاری (Brand Loyality)

شرکتها در دنیای امروز برای مدیریت مارکهای تجاری  خود بسیار اهمیت قائل می شوند آنها مارک تجاری را بصورت یک دارایی به حساب آورده در صورتهای مالی منظور می نمایند اما همانطوری که قبلا بحث شد ارزش مارک تجاری به اطمینانی است که مشتریان به آن دارند و با دیدن مارک تجاری دیگر به هیچ نوعی از مقایسه روی نمی آورند یعنی وفاداری به مارک تجاری در مشتری ایجاد گردیده است  البته این حالت زمانی حادث می شود که تمامی نیازهای مورد انتظار مشتری از آن کالا برآورده شود ورضایت کامل ایجاد شود .البته به مرور زمان حالتی از خستگی در مصرف یک نوع از مارک تجاری پدید می آید که دیگر استفاده آن مارک تجاری برای مصرف کننده ملال آور می گردد که این حالت را تنوع طلبی مصرف کننده می گویند.

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۳:٠٧ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٦/٢/٢۳
تگ ها :

تبليغ اسپری کفش

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۱۱:۳٩ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٦/٢/۱٦
تگ ها :

تبليغات فروشگاهی

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ٢:٠٩ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٦/٢/٩
تگ ها :

تبليغات بوسيله بالون

  

نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ٥:٠٠ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٦/٢/٥
تگ ها :