تبلیغات یا راهکارهای دیگر

با توجه به نتایج تحقیقات فراوان صورت گرفته درصد کمی از مخاطبان در معرض تبلیغات قرار می گیرند البته این موضوع در کشور ما با توجه به شبکه های محدود سیما کمی از جهان کمتر است در کشور آمریکا با توجه به شبکه های فراوان ، تبلیغات تقریبا بی اثر شده و متخصصین بازاریابی بیشتر به بحث اصلی دنیای امروز یعنی word of mouth(تبلیغات شفاهی که به اشتباه دهان به دهان نامیده می شود.)می پردازند یعنی بوجود آوردن مشتریانی که ویژیگهای کالاهای شما را به اطرافیان خود انتقال می دهند و آنها یک زنجیره ارزش بوجود میآورند که زنجیره تا زمانیکه کالای شما کیفیت مورد انتظار را حفظ نماید ادامه خواهد داشت .

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ٩:٢۳ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٦/۱٢/٦
تگ ها :