اهميت حضور کودکان در تبليغات

امروزه نمی توان از کنار  تاثیر کودکان بر تصمیم گیری خرید خانواده ها به راحتی گذشت . کودکان علاوه بر تصمیم گیری کامل در خریدهای مربوط به خودشان نظیر خرید اسباب بازی - البسه و مواد خوراکی حتی بر خرید لوازم خانه نیز تاثیر گذار هستند بطور مثال در تبلیغ یک مدل ماشین لباسشویی حضور کودک وعروسک دیده می شود یا در تبلیغات ایران خودرو حضور کودکان و بی صبری آنها برای تحویل گرفتن خودرو به نمایش در می آید . با توجه به اهمیت دادن بزرگسالان به نظرات فرزندان خود - راحتی و امنیت آنها در جدید ترین مدلهای خودرو های بنز و بی ام دبلیو در صندلی های خودرو صندلی کودک جاسازی می شود تا این نیاز پنهان خریداران نیز پوشش داده شود و نظر مصرف کننده بیشتر تامین گردد. بنابراین شرکتهایی که در کمپین تبلیغاتی خود  کودکان را می بینند در صد موفقیت خود را افزایش می دهند.

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ٩:٤۱ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٥/٧/۱٠
تگ ها :

اهميت تحقيق خوب

تحقیق خوب چیزهایی را آشکار می سازد که من نمی دانستم . تحقیق متوسط چیزهایی را آشکار می سازد که من می دانستم و تحقیق بد بر چیزهایی متمرکز می شود که می دانم درست نیست.(بر گرفته شده از کتاب تحقیق در بازار نوشته رابین برن -پاتریک فوریست -ترجمه :دکتر علی پارسائیان)   
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ٤:۳٥ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٥/٧/۱
تگ ها :