آيا تبليغات تلويزيونی وسينمايی برای کالايی مانند رنگ ساختمانی موثر است ؟

مدتی است که در معرض تبليغات شرکت رنگ الوان قرار گرفته ايم بطوريکه کمتر کسی است که اسمی از آن را نديده يا نشنيده باشد سوالی که در اين مورد مطرح می باشد اينستکه آيا اين تبليغات می تواند برای کالايی مانند رنگ ساختمانی موثر باشد ؟ جواب اينستکه اگر مصرف کننده در زمانيکه برای نقاشی ساختمان خود تصميم می گيرد به بازار مراجعه نموده و با ذکر مارک مورد نظر خود رنگ تهيه نمايد اين نوع تبليغات موثر است اما اگر مصرف کنندگان تهيه رنگ را برعهده شخص نقاش گذاشته تبليغات رسانه ای کمترين تاثير را داشته و بايد از طريق تبليغ در بازار مورد نظر و يا صنف مربوطه يا از طريق تبليغ در نشريات تخصصی به نتيجه مورد نظر رسيد.

  
نویسنده : Hamid Saeedi ; ساعت ۸:۳٠ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٥/٤/۱٧
تگ ها :